FiiFaan!

Hej på er!

Känner inte alls för att vara trevlig idag.. Men som vanligt så måste jag de! Kommer inte på frågan att jag får vara bitter, eller ha fel inom mitt yrke!
var och varannan dag får man ta emot "skit" för sånt man själv är oskyldig till. Idag var en sådan dag! Man vill helst utav allt bara krypa in i ett hörn och gråta.. Men istället gör man tvärt om, står emot och tar skiten med en klackspark! glömmer och går vidare. Det känns skönt att få veta att man inte alltid har fel.

Ikväll stannar vi nog hos mamma & pappa över natten. Jag jobbar i morgon och S skulle hålla på med sin nya trailer som han köpt.
Längtar tills i morgon runt 14 -tiden när jag får gå hem och känna att jag slipper vara här på söndag! LEDIG är det bästa ordet som man kan komma med!

så fort jag slutar ikväll så ska vi sticka upp till B & G och få våran dator fixad.. Den har råkat krascha, men nu ska vi byta nå krimskrams i den och hoppas att den blir sig lik :) Vore dumt om bokföringsprogrammet och allt gick åt pipsvängen.

Nehepp.. Man kanske ska sluta dega och fortsätta jobba!

Tjing!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: