En liten paus

Hej och hopp!

Nu har det gått några dagar igen.. Ni har väl såklart suttit med spänning och väntat på nya inlägg? ;)
Idag är jag iallafall ledig från jobbet. Passar på att göra sånt som man aldrig orkar eller hinner med annars. Städning såklart! Har skurat i varenda vrå här hemma så nu luktar det gott och blänker på alla ytor! Har pratat med mamma en sväng under min lilla paus som jag tagit. Fick receptet på kärkeksmums, så när tvätten har blivit hängd så ska jag börja baka. Måste ju ha lite på lager tills jag fyller år :)

Jahopp, nu ringde Malin och surrade en sväng. Längesen jag pratade med henne, vi hade en hel del att ta igen. Hon följde med mig ner i tvättstugan (genom telefonen), och underhöll mig en stund tills jag började med all röra när det gällde bakningen. Ugnen står och gör sitt, snart ska kakan skjutsas in och bli gräddat.

Snart är det dags att börja med maten också. Gubben fick välja maträtt idag! Ska fråga han en sak när han kommer hem. Nämligen om vi kan gå på bio med Malin ikväll :) Eller om vi måste fixa plintarna.

Men nu ska jag gå och tvätta av mig all mjöl. Vi hörs!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: