En himla röra

Hej och hallå på er!

Nu är det väl kanske på tiden att jag uppdaterar lite om vad som händer runt omkring mig!
Någonting annat än jobb har det väl visserligen inte varit den här veckan. Trött som en apa är jag iallafall. Vill hem till min säng och krypa ner en stund!

Jobbar ungefär två timmar till, sen får jag antingen åka hem eller så får jag åka till mamma & pappa. Har inte riktigt bestämt mig än. Kan väl hända att jag stannar här uppe tills i morgon så jag slipper åka emellan. Fast jag är ju ganska nyfiken på om älsklingen och svärfar har börjat regla upp min altan :) Kanske måste åka hem ändå.
 Vad mer då? Jaa, till veckan får jag nog mina extraljus till bilen. Nya och fina, iofs så var ju mina andra nya och fina också enda tills jag körde in bilen i biltvätten och den skiten slet lös lysena och orsakade lacksläpp på huven! Första och sista gången som jag ens tänker tanken på att köra in bilen i nått så jävulskt värdelöst som en biltvätt! Jag gör det hellre själv i fortsättningen.


Nehepp.. Något mer har jag nog inte att berätta! Kanske händer någonting roligt under helgen så jag kan uppdatera på måndag :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: