Äsch då!

Godmorgon på er!

Jag struntar i de där med att ha ett uppehåll. Var nog bara på lite dåligt humör i lördags!
Men nu är allting tillbaka till sitt rätta och jag är lika glad som vanligt :)
Helgen har varit bra! Har inte gjort speciellt mycket. Kom hem så sent från Bgv i lördags så vi gjorde ingenting hemma.. Träffade Emma och hennes underbara lilla Engla! Sötast i världen :)

Igår tog jag tag i fönsterfodret! Målade och fixade så det inte skulle se så knasigt ut. Inte så fagert med träfärgat!
Den här veckan ser än så länge ut att bli bra! På onsdag sticker jag iväg till Helskön och får mig en ansiktsbehandling! De äääär så skönt.. Man känner sig något fräsch efteråt vill jag lova :) Önskar att man kunde göra de lite oftare. Hade ju sån tur förra året som fick presentkort från mina kollegor då jag fyllde år.

Aaa men juste! Jag måste ju planera födelsedagen också! På lördag fyller jag år och har lovat folk att dom ska få  komma och fika! Hmm, attans, nu måste jag ju baka tårta också ;) Om någon har ett bra förslag på en god tårta så kan ni ju höra av er :) Har sån dålig fantasi..

Nää.. Nu börjar jobbet! Dags att sätta fart

Ha en bra dag!
Tjing
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: