Äntligen Fredag!

Hej och godmorgon!

Den större mängden av alla läsare sitter förmodligen på jobbet nu. Jag håller på att ladda upp inför sista passet den här veckan! Känns skönt att man är ledig i helgen. I morgon fyller jag år (!!!) Ska försöka få ihop en lista så jag kan åka och handla när jag kommer hem. Måste ju ställa mig och fixa i ordning allt ikväll eftersom att jag min nöt valde en så korkad tid till gästerna. Hinner ju knappt kliva ur sängen i morgon förrän alla står och knackar på dörren!
Pappa lär vara först både in och ut. haha.. Som vanligt med andra ord! De där med kalas har nog aldrig varit hans grej. Satt och berättade för Stefan igår att jag ville ha glass och sång på sängen i morgon, så som jag haft i alla år. Sa att till och med pappa brukade sjunga för mig. Nog att man bara hör något mummel, men det är tanken som räknas ;) Nååja.. Jag är väl för stor för sång och paket på sängen! Som pappa sa. "Vi sjöng ut dig förra året!" Tacktack.. När det gäller födelsedagar, julafton och påsk, så önskar jag faktiskt att jag fick vara 5 år igen. Ha den där känslan i kroppen när man vaknade på morgonen. Minns hur svårt man hade för att somna dagen innan! :) Hmm.. Nepp, jag är helt enkelt för gammal!

Jaja, jag ska väl ta tag i allvaret nu då och springa runt med tbd'n en sväng! vi hörs :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: