Tjofaderittan!

Hopp och hej!

Nu är det lunch, vilket idag består utav spagetti bolognese! Det stod mellan soppa och pasta, men kände att jag var nog varm i kroppen redan utan att behöva sleva soppa.

Har avverkat del 1 av 2 på dagen arbetspass. 3½ timme kvar tills jag slutar. Konstigt nog så känns alltid eftermiddagen segare än förmiddagen!
Ikväll stannar vi nog kvar här uppe, jag är ledig i morgon men ska ändå stanna kvar. MÅSTE hälsa på mormor som jag inte har träffat på flera månader. Har ännu inte tagit tummen ur .....
Kan hända att vi pyser hem i morgon efter jobbet, beror väl på om Stefan ska vara ledig på fredag eller ej.

Nehepp! Nu ska jag svälja i mig maten och njuta av den lilla timmen som är!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: