Tiden är förbi

Hej och Godmorgon!

Nu har helgen passerat och vardagen är tillbaka! Man brukar säga att tiden går fort när man har roligt. Utöver födelsedagen så hade jag en alldeles utmärkt helg. Har börjat kolla runt lite på saker till badrummet inför renoveringen. Har hittat världens snyggaste duschvägg :)) Den ska jag ha, även om jag måste betala den själv så ska jag baske mig ha den!! Och kakel/klinkers finns det ju en hel del att välja mellan. Jag är inne på mörkt och S på ljust (tror jag). Så var det iallafall när vi tapetserade sovrummet. Jag ville ha mörka väggar, men det blev ljusa! Så nu borde ju jag få som jag vill. Lovar att det kommer bli skitsnyggt :)

Har även kollat runt på lite andra saker som vi ska införskaffa, men de tänker jag inte skriva om här :) De får ni veta senare när allting är på plats! Spännande spännande..

Ikväll får jag nog finfrämmande utav Malin Bästis Moo! :) Hon har varit nere i Malmö hos lilla Diddi så nu måste jag ju få höra vad dom har hittat på för skoj.

Nehepp! Nu ska jag traska iväg och jobba lite.
Hörs!

/ Jennifer

Postat av: Jessica

Jag kommer och fikar hos dig till helgen eller nån dag i veckan om det går bra =) Eftersom jag inte kom när du fyllde år :D



Puss!

2011-10-03, 11:15:13 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: