Tema Rock

Jaha, då var det lunchdags igen! Fick luncha själv idag då S är och gräver. Åkte hem till min lilla mamma och sa hej innan hon skulle traska iväg till jobbet. Pratade om både de ena och de andra.
Kom fram till att jag ska ringa HC och få en tid.

I övrigt så är det jobb som gäller. Har gjort klart alla beställningar m.m. som skulle vara klar idag! Känns skönt att ligga i förväg med allt.
Har haft lite underhållning på jobbet idag också.haha.. Provade på att rocka med en rockring som var större än dom man hade på lågstadiet. Och tyngre dessutom! Den här vägde nästan 2 kilo. Kan lova att det var minsann inte lätt, och har man aldrig kunna rocka förr så är det ännu svårare. Jag, B och M stod ute på lagret och rockade. haha.. Tänk om någon hade sett oss! 21, 51 och 70 bast rockande tanter! :D

Försöker planera vad man ska äta till middag ikväll. S hade ju inga förslag alls så jag får väl hitta på något själv. Lutar åt att det får bli kyckling.
I morgon slipper man tänka på de för då har söta underbara storasyster bjudit oss på middag! Hon är la för gó :)

Hepp, om man kanske ska ta och dricka lite kaffe innan jag börjar igen!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: