Tanken var god

Jahapp, då har man lyckats fått i sig lite lunch.. Vilar benen de sista minuterna som är kvar utav lunchrasten!
Idag är det Torsdag, vilket innebär en massa spring och stress. Att man ens står ut med dessa dagar.

Igår var jag, som tidigare sagt till Sundsvall. Tanken var väl att jag skulle köpa lite småplock. Men det slutade med att vi kommer hem med en fullpackad bil. 4 timmar inne på IKEA och sen var det i princip fullt i bilen. Men vi gav inte upp.. Åkte vidare till alla andra ställen som vi ville till. I sista sekund så beslutade vi oss även för att köpa en tv.. SEN var det fullt vill jag lova! ;)

Detta kom vi hem med.
*Två 150 cm hyllor
*Ett väggfäste till tv'n.
*Nya gardiner, mattor och ljuslyktor
*Massa ljus och ljusstakar (även julgrejor)
* 43" plasma-tv
* Och en massa annat småplock.

Allt detta plus svärmors alla grejor som hon köpte! Förstå att det var fullt i bilen. Det var knappt så att hon fick plats i baksätet.
Kan det betyda att jag måste köpa en större bil? ;) Jag som tyckte att det var så bra med en kombi så jag fick plats med lite grejor. Men jag lovar att det var banne mig större bagage på Passaten som jag hade.

Men nu blir det jobb!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: