Ta dagen som den kommer.

Har inte hänt speciellt mycket idag. Tiden har gått fort och jag har knappt hunnit med mig själv. Hade lovat Malin att skjutsa henne och E till dagis i morse, men eftersom att jag tog och somnade om när jag egentligen skulle kliva upp så missade jag tiden totalt. Klev upp vid halv elva och hoppade in i duschen, fixade mig och tog en tur med bilen hem till Malin. Vi drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord. Tillslut var det dags för henne att dra sig till jobbet, så jag skjutsade henne dit. Sen pallrade jag mig hemöver igen. Åkte hem till svärmor för att fördriva tiden yttligare. Har varken ork eller lust att vara ensam just nu.

Efter en stund kom älsklingen hem, vi stack iväg och handlade lite innan vi åkte till hans farmor och farfar som så snällt bjöd oss på middag. Blev pasta och skinksås. Ska strax ge oss iväg och uträtta lite ärenden till min pappa.

I morgon står det läkarbesök på menyn. Tidig morgon och förmodligen en jobbig förmiddag! Efter de är det jobbiga telefonsamtal och pappersarbete som gäller.
Hoppas på att vi kan göra någonting roligt när älsklingen kommer hem från jobbet. Vill helst åka iväg någonstans och roa mig/oss.

Nejnej, nu ska vi hoppa in i bilen och sticka iväg på de där som vi var tvungen att göra.

Ha en bra kväll

/ Jennifer

Den som inte varit med om det kan heller inte säga att dom förstår.

Snart kommer J & P's lill* bebis ut! Åååh va ja längtar! Tänk att få snusa på den lilla(e) tösen/gossen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: