Söndagar är inte som alla andra dagar.

Happ, nu har klockan slagit om till vintertid. Vaknade halv 10 enligt min telefon och halv 11 enligt klockan på väggen.
Har plockat och donat lite här hemma och sen läst några kapitel i boken. Casanovas kvinna av Åsa Hellberg! Finns inte en bok som är så gripande som hennes. En bok som är baserad på verkligheten!
Ska strax åka upp och släppa ut L's hund som får vara hemma själv idag..

Sitter och funderar på om jag ska åka hem till systeryster en sväng och kramas med min älsklingsprins. Dagar som denna så saknar jag honom nå så otroligt! Han leker och får en på bra humör.
Vet inte vad jag ska hitta på resten utav dagen och veckan som går. De enda som jag har inbokat är ett läkarbesök på Onsdag.

Helgen har iallafall varit någorlunda bra! Igår bjöd jag hem storebror och Helena på middag. Fick bli tacos och kladdkaka till efterrätt. Vi skrattade och hade det trevligt hela kvällen lång.

Nehe, om man ska ta och göra sig någon nytta kanske! Ringer nog söstra och hör om jag får komma och fika.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: