Skynda till BB

Godmorgon på er! Har precis blivit tvingad till att kliva upp ur sängen, när jag låg som allra bäst. Älsklingen väckte mig, eller ja, jag var väl kanske vaken. Sitter och velar fram och tillbaka.. Tror nog att jag gör en stadsresa idag. Ska försöka skynda på Jonnas förlossning ;) om jag tar med henne och ber hon springa 2 km så kanske se sätter i gång? ;) tänokte försöka träffa henne och min lilla sessa innan lillbebis kommer till världen. Jag känner mig som ett litet barn på julafton i väntan på tomten. Haha. Igår blev det lugnt här hemma. Önskar egentligen att den dagen gick att göra ogjord! Det var mest bara tårar och tråkigheter som störde mig. Nehe, om man kanske ska ta ovh klä på sig då så ska ja ringa Jonna sen! / jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: