Med jämna mellanrum

Håller på att få ett psykbryt på mig själv! Sen klockan 12 idag har jag inte haft en enda minut fri från hicka! Det som är mest drygt är att jag inte är speciellt diskret av mig heller. Jag gör mig verkligen hörd för varje "hick" som anfaller mig.. Folk skrattar åt mig och säger att dom aldrig har hört något liknande förut! haha.

Vet inte om jag har någon Uvi på g också, eller så har jag bara allmänt mycket vätska i kroppen, för jag har knappt roat mig med annat den här dagen än att springa på toa! Får väl vänta och se hur det ser ut i morgon.
På Onsdag blir det förhoppningsvis Sundsvall för min del. IKEA, here I come! Nu ska jag äntligen få köpa alla mina grejer som jag vill ha :) Mums.. Om inte S kan vara ledig så ska jag försöka lura med mig Marina istället :) Hon och jag brukar vara duktig på de där med shopping! Det första vi siktar in oss på när vi går in på Ikea är ljus och allt sånt. Heja! Kan ju inte påstå att jag har lite ljus på lager.. Men jag är ganska duktig på att slösa utav dom också :) Nehej.. Nu ska jag ta min hicka och vandra vidare.

Tjing!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: