Happy birthday!

Hej och håå!

Nu kan jag äntligen slå mig ner i soffan och känna lugnet efter en hel dag/kväll med firande! Sista gästerna gick precis.
Har haft en kanondag med massor av människor och fina presenter :) Jag är mer än nöjd!
Har dessutom fått mig tre levande växter som jag ska försöka lyckas hålla vid liv. Jag är ingen hejare på att sköta om blommor!

Ger den här dagen 10 p. av 10 möjliga! Är nu ett år äldre och ett år närmre pensionen! Men jag är lika glad för de :) Bjöd mamma och pappa på middag då mamma var så snäll och tog ledig för min skull. Fick bli älgstek, potatis och sås. Mumma!

Dock känns det väl lite tråkigt att dem som man trodde skulle gratulera inte ens har hört av sig. En del svarade inte ens på inbjudan! Men man kan ju inte begära allt här i världen :) Dom som kom idag gjorde mig glad :)

Presenter? Hmm, få se.
Blommor
Lotter
Kamrem till bilen
Ett doftljus "bästa kompis"
Pengar
Tavla
En porslinshund och kakor av min goding Linnéa, 3 år :)
OCH ett underbart sällskap!

Nu ska jag krypa ner i soffan med min älskling och bara ta det lugnt resten av kvällen :)
Tack för idag!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: