Full fart!

Jahapp.. Nu är det Måndag igen, full fart i en vecka till.
Var faktiskt riktigt pigg i morse när jag vaknade! Klev upp lite innan sju och gjorde mig i ordning innan min skjuts kom. Stefan åkte lite före för att hinna göra så mycket som möjligt. Själv fick jag åka med Mattias, stannade på vägen och tog med en bil som skulle upp till verkstan..

Har precis varit på lunch en sväng.. Skulle åka hem och säga hej till mamma och pappa, men jag mötte pappa i dörröppning som springer i full fart och vrålar "Nu jävlar har dom tänt i på B-höjden! Och inte fan är de nån hemma heller.." .. Happ! Där åkte han på utryckning. Stackars Stefan, nu missade han sin första utryckning efter att han blev tvingad utav pappa att gå med i brandförsvaret! ;) Precis när jag svänger ner på byvägen så möts jag utav två brandbilar med blåljus och en mycket förvirrad R på sin moped! Han vinglade nästan av vägen.. Han ruskade på huvudet och ryckte på axlarna.. Undra vad han tänkte! :p Men nu har även han fått info om vad som har hänt!

Happ, man kanske ska ta och jobba nu då! Vi hörs senare.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: