Dödens dagar

Hej på er allesammans!

Äntligen så får jag sätta mig ner och ta det lugnt. Som vanligt så är det Torsdag, vilket innebär dödens dag. Det är ingenting annat än stress. Men för att strö lite extra mycket salt på såren så har den här dagen varit rent ut sagt, ett helvete!
Jag har försökt vänt ut och in på min hjärna för att kunna förstå hur jag kan glömma bort någonting som jag har haft ansvar för i två år!! Hur gick det till?! Två gånger samma vecka dessutom.. Jag fattar verkligen inte!
Men iallafall så löste det sig med all kris. Jag fick ringa några samtal runt om, och sen så hade jag all hjälp på min sida. Tackar alla som ställer upp!
Men inte nog med allt detta så blir det ännu mer kaos på eftermiddagen. Jag blir fast i telefonkö till ett annat företag som ställer till det var och varannan dag.. Hur många gånger man än säger till att "DET ÄR FEL!!" så blir det ändå inte rätt. 

Annars så har jag tydligen namnsdag idag. Många har gratulerat mig. En kund kom så snällt in och sjöng en sång för mig, och en annan ringde upp mig för att han var så besviken på sig själv för att han glömt bort att gratta mig tidigare i morse. haha.. vissa är ju för snäll! :)

Jahapp.. Bläddrar igenom tidningen lite snabbt och ser att dom varnar för snö och kaos i Norrland! Jämtland har klass 1 -varning!
dags att dra täcket över huvudet.



Haha, det ringde precis en spooky gubbe och pratade med mig. Han visste mycket väl vem jag var, men själv hade jag ingen aning om vem han var! Han pratade om fiskar och allt möjligt. Aja, man blir inte förvånad över dagens samhälle! Han avslutde iallafall med "Ha det bra, hälsa mamma, hälsa pappa, hälsa alla runt om dig, tänker på er. Kram & hejdå" Myyyyyyysko man.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: