Det stupar

Hej och hallå på er alla glada, även sura och nyfikna läsare! :)

Tar mig en liten fikapaus såhär på förmiddagen! En kopp kaffe runt 11 -tiden är ett måste om huvudet ska orka hänga med fram till lunch. Huvudvärken hänger med mig för 4e dagen i rad och jag motbjuder den med massa Ipren. Tror nog att förkylningen inte är långt ifrån faktiskt! Har frusit hela natten och sovit jättedåligt! Men jag kämpar på och försöker hålla mig frisk så länge som det är möjligt.

Igår blev det en sen kväll för oss. Var inte hemma förrän efter kl. 20. Levererade massa däck till arbetsbilarna eftersom det börjar bli halt på vägarna nu. Och JAA juste.. Har ju världens bästa pojkvän dessutom!! Igår när jag kommer ner till honom efter jobbet så håller han på att lägga om nya däck till mig, så nu har jag fräscha vinterdäck med dubb dessutom :) Jag fick inte köra med dubbfria för honom. Han trodde att jag skulle kraschlanda när jag börjar bromsa och inser att det inte greppar! haha.

I övrigt så händer det inte så mycket mer. I morgon är jag ledig och då ska jag nog passa på att städa och tvätta bilen inför vintern. Den kan behöva få sig en rejäl dusch efter alla omgångar på leriga grusvägar!

Nehe, nu ska jag jobba!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: