Dagen som gav ganska mycket.

Hej på er!

Nu kanske jag kan samla ihop ett inlägg om hur min dag har sett ut. Vaknade strax före 8 när älsklingen åkte på jobbet, låg och drog mig en stund innan jag insåg att jag höll på att frysa ihjäl. Försökte göra en eld men det resulterade bara till en massa rök.

Hoppade upp ur sängen och gick in till mamma. Käkade lite frukost och pratade innan jag stack ner på jobbet och städade. Jag vet att jag är ledig, men jag städar hellre på min lediga dag istället för att stressa under arbetstid. Kilade hem en sväng och tjatade åt mig lite nybakat bröd från bakstugan. MUMMMAAA!!
Sen plockade jag med mig lite lunch och åkte till älsklingen med de. Efter några timmars gluttande på hans skruvning så kilade jag iväg till mormor och morfar och hälsade på.

Nu sitter jag här och tittar på mina nya fina extraljus som kom nästan just precis här och nu! Mycket fina, och nu jääääklar ska det lysa bra! :)

Hepp.. Kanske ska gå och hjälpa till med mina lampor då så jag får upp dom på bilen någon gång!
Vi hörs kanske senare.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: