Beställning pågår!

Jaa ni.. Nu ryker pengarna eftersom på kontot! Eller... Tur att man är så jäkla tät så man aldrig blir pank! ;) Känns lika bra varje gång man går in och kollar kontot!

Sitter och beställer hem lite grejer som jag behöver! Igår monterade vi in nya lampor i bilen, så nu ska jag minsann se alla älgar som springer ut i vägen! Och förmodligen så ska jag hinna bromsa för dom också :) Fast jag har lärt mig att det går jävligt fort när dom väl hoppar fram. Förra vinter så hade jag bara ren tur i oturen att det inte var jag som fick älgen på bilen. Usch, ser än idag en bild i huvudet hur det såg ut när allt hände.
Snart kommer väl mina nya extraljus också, men dom slipper jag betala för iallafall. Kan vara ganska bra att få saker förstörda ibland ;)

Ska även beställa hem en grej till den där "superhemliga" grejen!

Nu, åter till jobbet!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: