Är det möjligt?

Hej på er allihopa!

Jaha.. Då var det måndag igen! Tillbaka i arbetet med samma glada min. Lika trött som vanligt i morse när klockan ringde, men jag lyckades ta mig upp även idag. Fick skrapa rutorna på bilen i morse och dessutom slita för att få upp dörrjävulen som hade frusit fast! Men det blir väl så när det har regnat och sen fryser de på.
Igår föll första snön, men den la sig inte på marken. Kan väl kanske bero på att det var med regn än snö. Men här uppe i kallhålet så fanns det minsann snö kvar på backen!

Helgen har varit lugn. Efter jobbet i lördags så åkte jag till Kälarne där Stefan var och brände ur en panna. Blev bjuden på middag och tårta för att alla vi hade haft namnsdag tidigare i veckan. Fick även gosa ner mig med 6 små underbart söta kattungar! Fjunbollar hela högen! :) Men en katt är väl som vanligt bara att glömma.

Igår blev det först och främst en sovmorgon, sen blev det tvätt och städ hela dagen lång. Är ganska skönt att få bort allt så man slipper hålla på när man kommer hem från jobbet på kvällarna!

Jaja.. Nu börjar lunchen ta slut, dags att dra sig tillbaka!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: