Vackra utsikt

Har precis slagit mig ner i soffan och pustat ut efter att ha hållt på och pysslat med möblering, hela dagen!
Har möblerat om i vardagsrummet för 511 gången de här året. Har aldrig kunnat bestämma mig hur jag vill ha det. Nu äntligen har jag fått soffan på sin rätta plats och sen en massa andra prylar. Hyllorna åkte ut på elden, men ingen gråter för de.
Har även rivit ut lite nere i källaren som inte ska vara kvar. Jag och svärmor har lekt pyromaner hela dagen. Snäll som hon är så fick jag hjälp med allt plock.
Hon var snäll och tände massa goa ljus i vardagsrummet, så nu sitter jag här och bara känner lugnet.
Ska strax ringa gubben min och fråga vad han gör, sen är det nog dags att börja med maten!

I övrigt så har jag pratat med en trevlig gubbe på Försäkringskassan! Han var snäll som sa att jag skulle få pengar. Trodde faktiskt att dom var mycket strängare än så.

Annars så försöker jag leva livet minut för minut. Vissa stunder känns allting så jäkla jobbigt, andra dagar känns det som att jag svävar på moln. Det känns som att man inte vet när man kommer att hitta tillbaka till verkligheten! Mer vill jag inte skriva eftersom att en del bara skrattar och njuter utav att mitt liv är som det är just nu.

Ingen telefon kom det idag iallafall. Hade hoppats på att jag skulle få en avi från posten. Men i morgon är den garanterat här!

Nu ska jag ta och plocka fram och förbereda middagen.

/ Jennifer

Älskar min Stefan, mest utav allt! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: