Underbart!

Har precis fått veta att bebis äntligen har tittat ut! :D En liten tjej, mer vet jag inte. Men ett stort GRATTIS till Jonna, Patrik och självklart lilla Linnéa som förmodligen är världens lyckligaste storasyster från och med nu :)

Annars har det inte hänt så mycket mer.. Fick förlängd sjukskrivning då läkaren tyckte att jag behövde de. Tog en sväng in på lab när jag ändå var där och tog lite prover.

Nu sitter jag här hemma.. Har precis städat och plockat undan lite! Eftersom jag har en pisse som tycker det är jätteroligt att stöka ner och dra fram allt den kommer över så får man springa och plocka efter den också. Nehepp, nu håller hon på klättrar över datan så de är väl bäst att ja går och leker lite då.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: