Under ytan

Tog i lite hårt igår. Men samtidigt så finns det ingenting som har sårat mig så mycket som den stunden igår! Pulsen höjdes på 0.1 sekund från att jag fick de otroligt otrevliga beskedet om att jag än en gång blivit bedragen. Hela kvällen, natten och i princip hela den här dagen har varit ett rent helvete om jag ska uttrycka mig rätt.
Jag vill inte vara med om detta en gång till.

I övrigt så blir nog kvällen ganska lugn. Åker förmodligen ut och kikar på allt julpynt en sväng, annars så blir det väl en film och mys framför tv'n. 

Ja men juste! Jag har ju beställt hem en ny telefon också :) Mmm.. Så till veckan kommer den nog, hoppas jag! Det blir min julklapp till mig själv de här året. 

Nehej, lite vatten innan jag storknar!

/ Jennifer

Jag älskar min Stefan! <3 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: