Udda personlighet

Har precis kommit in efter att ha varit ute med pissan en sväng på gården. Hon tyckte att det var mycket spännande att få traska runt och snusa på allt. Hon tyckte väl iofs att det var mindre spännande när jag bar in henne igen!
Hon har gått runt och skrikit som ett litet barn, hoppat på mig och slitit mig i håret m.m. Hon är udda!
Lyckades även skrämma skiten ur henne, jag fick mig iallafall ett gott skratt. Hon blev sådär rädd som djuren i tecknade filmer. Ett hopp rakt upp i luften och ett språng i hopp om att komma någonstans innan man landar på marken igen. haha, ja hon är inte normal för fem öre den där katten. Men hon är våran lilla gos ändå :)

Sitter och väntar på att vattnet ska bli varmt så jag kan hoppa in i duschen, sen ska jag sticka iväg och köpa sista julklappen till älsklingen! Har tittat ut den redan så det är bara att gå in och betala.
Hoppas att min telefon har kommit också så jag kan lösa ut den på samma gång.. Tanka bilen måste jag också göra! Urgh.. Känns som att man inte gör annat än att tanka den där! Det blir minst 1600 i månaden enbart till bensin. Ett lägre pris skulle ju inte sitta fel.

Dags att ringa gubben min och smöra lite för honom innan jag hoppar in i duschen!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: