Om mig.

Namn: Jennifer Granlöf
Ålder: 21 år
Född: 1 Oktober på Östersund BB kl. 17:50
Bor: I ett hus i Krångede med världens bästa sambo.
Status: Sambo
Vännen du umgås med mest just nu: Jadu, dom ja träffade senast var Jonna, Malin och Jessica. 
Pluggar: Nej, men jag funderar på de.
Pieceringar: Har haft en i tungan och en i näsan, men tog bort båda då jag växt i från sånt.
Tatueringar: Ingen, men vill göra en då jag samlat lite mer mod.
Är du kär i någon? Dökär i min karl såklart :)
Vad är du rädd för: Att förlora mina nära och kära.
Favoritlåt just nu: Många olika
Låten du har på hjärnan: Volbeat - We
Personen du ringde sist: Mamma
Personen du tänkte på sist: Min kusin Emma :)
Saker du gillar att göra: Umgås med nära och kära, resa och bara ta det lugnt.
Favoritsport: Älskade Handboll förut.
Person du fick sms av senast: Emma
Vad stod det: ;-)<3
Gillar du att slåss: Jajamen, varje dag! :) (Ironi för er som inte fattar)
Vart har du ont: i huvudet
Kan du stå på händer: Absolut inte.. Min stora skräck! Tror att jag ska bryta nacken om ja gör de.
Är du glad nu: Jaa, just nu är ja superglad:)
Vad dansar du till: I princip allt.
Stockholm är: Underbart!
Göteborg är: Vet ej! Men dom har en jäkla skön dialekt.
Antal skor: Hmm.. 10 par kanske?
Kan du sjunga: Kan jag inte påstå!
Mer värt än guld: Mina nära och kära så klart!
Ska bli skoj: Ikväll när vi ska åka och fixa en sak :)
Ska inte bli skoj: När kylan kommer!
Sparar till: En ny bil kanske :)
Väntar på: Att gubben ska komma hem så vi kan åka iväg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: