Skynda på

Hej på er!

Nu har jag haft uppehåll ett tag. Igen!
Sitter för tillfället och gosar med pisse, men hon tycker att det är mycket roligare att klättra runt på skrivbordet.
Ska alldeles strax klä på mig och fixa i ordning för att få åka till läkaren. Eller ja, först ska jag ta lite prover på labb, sen ska jag träffa läkaren. Får se vad som tycker den här gången. Kan hända att jag får förlängd sjukskrivning.

Helgen har varit bra. Det blev för övrigt ingen stadsresa i fredags då killen som skulle fixa grejerna åt oss tog och blev sjuk. Men i veckan ska de nog gå att ordna :) I lördags bytte vi kamrem på min bil, lika bra att ha de gjort. Igår tog vi det bara lugnt. Hyrde en film och poppade popcorn :)

Nehe, ser att klockan är lite mycket! Bäst att man pallrar iväg.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: