Längtan är stor

hej och hopp!

Kom precis upp från källaren efter att ha slitit med den där jäkla veden som jag bara vill spy över.. Fyllde hela vedlådan, så nu slipper jag väl kanske göra de på ett tag! Finns inget värre än ved.. Men den ger ju som sagt var värme :)

Har städat och fixat lite under dagen. Mellan varven har jag fått stå ut med pisse som terrar mig ständigt! Den kan verkligen inte vara som alla andra katter.. Vilken normal katt flåsar som en hund när den springer? Har aldrig sett nått liknande. Min lilla knubbis :)

I morgon är den efterlängtade dagen ÄNTLIGEN här! Jag ska få åka och träffa lilla söta nykomlingen som har fått namnet Ella! :) Kan inte sluta titta på bilden utav henne, hon är så otroligt fin! Hon har sånadär otroligt bulliga kinder som vilken farmor/mormor som helst tycker om att nypa i :P Ja, ni förstår nog vad jag menar.
 Kommer snusa på henne tills jag blir alldeles knäpp ;)
Vi ska även fixa lite andra grejer. Eftersom det blev återbud förra veckan så gör vi ett nytt försök i morgon!

Men nu ska jag gå och ringa gubbe lilla och höra om det går bra för honom eller om han behöver mitt stöd ;)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: