Ingen är perfekt, inte ens du.

Godmorgon på er allihopa!

Jag tog ut en sovmorgon såhär i början av veckan. Är fortfarande sjukskriven och kommer nog vara de ett tag framöver.
När jag vaknade så var min högra hand dubbelt så stor mot va den ska vara, fick lite panik men insåg ganska snabbt att jag hade legat på den, de va därför jag hade sockerdricka i den också.

Just nu sitter jag och lyssnar på stormen som har bestämt sig för att komma tillbaka. Ska strax klä på mig och åka upp till svärmor en sväng. Behöver henne just nu! Någon som jag kan prata med och som förstår mig. Allt som har hänt i helgen sitter fortfarande som en klump i magen. Tårarna sitter inte långt i från "fallet" och mina nerver är verkligen inte som dom ska.. Jag hoppas bara att det blir någon ordning på allt efter de här!

Hoppas att jag får något besked idag om vart min telefon befinner sig. Kan ju vara roligt att få ha någonting att pyssla med på dagarna när älsklingen inte är hemma!

Nu ska jag hoppa i några varma kläder och åka upp till svärmor som precis skickade sms: "Kaffe"
Ha en bra dag

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: