Flisor i händerna

hej på er!

Kom precis in i värmen efter att ha varit hemma hos Jessica hela eftermiddagen. Var längesen jag träffade henne, så jag tyckte det var på tiden att ta sig i kragen och besöka henne! Kändes skönt att få prata med henne om allt som har hänt, det kändes som att hon förstod. Såna vänner är jag tacksam över! <3

Vi drack kaffe och tittade på gamla bilder från högstadiet, sen traskade vi ut och började linda ihop all tråd från sommarhagen. Knatade runt i skogen, över träd, stenar och in bland ris och allt möjligt. Nu i efterhand så känner jag hur det sticker i händerna så fort jag rör vid något. Dumt nog så skulle jag ha haft handskar på mig!

Nu sitter jag och väntar på att gubben min ska komma hem så vi kan käka. Börjar bli lite hungrig nu, känns att man inte käkat något på hela dagen! Det blir lätt så när man pysslar med annat.

Nåja, nu har jag iallafall fått den här dagen att gå! I morgon är det Torsdag och efter de kommer Fredag.. Då sa jag försöka övertala Stefan att vi ska åka in till stan och gå på bio. Någonting måste man ju hitta på tillsammans. Något som är roligt!
Har ju inte firat några särskilda tider genom vårat förhållande, så jag tycker att middag och bio kan vara ett perfekt påhitt, speciellt så som det har varit nu på slutet.

Hepp, ringa gubben och höra vart i hell han har tagit vägen!

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Det va jättekul att du kom gumman <3 och du bet att du alltid kan prata med mig om det är nåt.

2011-11-04, 00:36:42 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: