En pisse som gillar allt

Jaha, nu har det gått två dagar sen jag skrev någonting. Dagarna går åt till så mycket annat!
Från morgonen idag så fick jag rusa upp med kaffe till L och M som hade slut på kaffe till morgonfikat, pratade lite strunt och skrattade en stund innan jag gav mig ner på Hammarn en sväng. Fick ett samtal som gjorde att jag fick skynda mig hem och byta om för att sen skynda mig ner på HC igen.

Kvällen blir nog lugn ska jag tro. Har precis käkat lite så nu ligger S och tittar på tv och jag sitter här tillsammans med min Pisse som ska vara med överallt. Tur att vi är så sociala med varandra?

Pisse ska vara verkligen överallt. På datorn, på hyllorna, på skrivaren, på bordet och i sängen. De bästa hon vet måste nog vara när hon får ligga på mitt bröst och sova. Eller sitta längst fram på sängkanten och verkligen GLO på tv'n. Idag har hon till och med ätit lasagne med mig. Tur att jag har en lunchkompis ;)
Nehe, nu sitter och skriker på mig! Bäst att leka lite då.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: