En dag i taget.

Jahapp, då har det gått än en dag av den här veckan. Känns som att tiden har gått sakta idag, men trots de så tror jag inte att jag har hunnit med allt som jag skulle göra.
Klev ur sängen runt 10, ringde FK de första jag gjorde så jag skulle slippa oroa mig för att jag inte har gjort de. Blev några samtal till arbetsgivare mfl. efter FK. Senare tog jag på mig kläderna och gick ut en stund, kikade runt lite men ingenting roligt som vanligt. Gick in och började möblera, men de va inte heller så roligt som jag trodde.. Åkte upp till svärmor och drack kaffe innan jag åkte hem och fortsatte med möbleringen. Nu är det bara alla tunga grejor kvar som ska bäras bort. Dom får vänta på sin tur tills älsklingen kommer hem och hjälper mig.

Har känt mig överkörd idag. Mår inge vidare! Mår illa och känner mig helt bakom flötet. Vet inte vad det är som spökar! Men det är bara att bita ihop och vänta på att det går över..
I morgon väntar ett läkarbesök.

Nu ska jag ringa gubben och fråga vad han vill ha till middag!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: