Det är inte värt någonting

Jag vet tyvärr mer än vad jag borde veta just nu.. Finns ingen som har bedragit mig så mycket som dig, och det kommer förhoppningsvis inte att finnas någon i framtiden heller. Jag har kämpat för att försöka tro, jag har tagit mig igenom en svår smärta för att övervinna allt och för att kunna förlåta dig. Men än en gång har jag blivit sviken av den jag trodde var min bästa vän! 
En sak är säker, och de är att detta är sista gången jag går in till 100% för att kunna lita på någon. Aldrig mer i mitt liv att jag tänker skaffa ett förtroende för någon..

Allt för mig ikväll

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Nämen gumman.... Vad är det nu då? :(

2011-11-26, 10:12:02 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: