Äsch då!

Jag struntar i lösenordet på bloggen. Jag trappar ner på orden istället! De jag inte vill ska komma ut som ett jäkla rykte, de håller jag för mig själv.

Försöker roa våran nya familjemedlem, men eftersom den har bestämt sig för att sova på dagarna och skrika på nätterna så är det ingen mening. Man kan nästan tro att det är en liv levande bebis som vi har fått hem. Men så är inte fallet!
Den här natten har varit i princip sömnlös för både mig och S. Jag har klivit upp två gånger för att få tyst på de lillla livet som ligger och skriker efter sin riktiga mamma. Klockan 5 vaknade jag igen av att Stefan ligger och gosar med "den", trodde aldrig i mitt liv att han skulle bry sig så mycket i den. Speciellt inte på natten! Trodde snarare att de skulle låta något i stil med "men håll käften!", men tvärtom.
Men jag hade nog tur igår då de lilla livet busade i sängen och "råkade(?)" pinka ner mina huvudkuddar, jäkla tur att det inte vad Stefans kuddar. Då hade de nog varit kört för "den" med mys i sängen hädanefter :)
Tänkte slänga upp en bild så ni får se, men eftersom det är helt omöjligt att få fast den på bild så får jag nog vänta lite.

Förbereder middagen tills gubbe kommer hem. Han är nog trött efter natten som var! Men i morgon jobbar han sista dagen sen får jag äntligen ha honom för mig själv i några dagar :) På fredag åker vi till Östersund och fixar lite snacks till våran Audi. Det lär väl inte bara bli en grej ska jag tro ;) Blinkablänka.

Nehej, middag var det!

/ Jennifer

Älskling<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: