Är det härligt så säg!

Godmorgon!

Har funderat en snabb sväng såhär på morgonen och jag har insett att det kanske är bäst att man trappar ner på meningarna här i bloggen. Eftersom det går rykten nu att jag och S ska ha barn, ni som tror de kan ju vara lugn och sluta snacka.. JAG SKA INTE HA NÅ BARN!!!
Jag är hemma och sjukskriven pga. andra skäl.

Och sen har jag min åsikt då det gäller min blogg, och det är att, har ni några frågor ang. min blogg så vill jag att ni frågar mig istället för att gå runt till Stefan med allt! Han läser inte min blogg så han har ingen aning om man som står i den.
Jag skrev i förtroende att folk som läste den skulle vara intresserad utav vad jag gör utav min varddag, men tydlgen så är det mer intressant att läsa för att sprida falska rykten!! VÄX UPP.

Nehej, lite frukost!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: