Äntligen hemma!

Jahapp, då har vi gjort en dag inne i Östersund. Fick med oss lite grejor trots allt! Trodde inte att vi behövde någonting mer till hemmet, men tydligen så behövdes de. Fullt bagage!

Träffade Jonna och lilla sessan en sväng innan vi rullade hemöver. Nu har jag träffat dom två gånger på en vecka, REKORD! ;) Men nästa gång jag ser dom så ska Jonna banne mig inte va sådär rund om magen, då ska den "runda" vara en liten bebis istället :)

Nu håller jag på att pröva mina kläder som jag fick med mig hem. Hade älsklingen som smakråd, måste säga att han har ganska bra smak ändå när det gäller kläder ;)

Har för övrigt förstått vilka det är som håller på att snokar i min blogg. Just därför är det bäst att man som tidigare sagt, trappar ner på meningarna! Ingen mening att skriva någonting för att folk ska få roa sig på annans bekostnad! De är så man vill.......ja jag vet inte vad! Skratta kanske.

Ikväll får vi se vad som händer.. Den som lever får se :)

/ Jennifer

Älskar min Stefan <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: