Vill göra någonting

Hej igen!

I brist på annat så slänger jag iväg ett till inlägg.
Sitter och tänker på allt jag vill göra. Det är så mycket som jag vill förändra i mitt liv. Nog att jag är mer än nöjd nu, men om jag hade obegränsat med pengar så skulle jag minsann göra mitt liv till ett lyx!

Man kanske ska börja spela på hästar?! ;) Tänk om jag blir miljonär.. 'Skämtåsido'!
Jag vill ha allt och lite till. Fast de vill nog dom flesta!

Tror att jag ska klicka hem lite nya kläder inför sommaren. Får ju aldrig tid till att shoppa så jag får göra de på nätet istället. Enda lösningen när man jobbar 24/7 och aldrig är ledig så pass att man kan åka iväg. Men den 3e har jag ansökt om ledigt så jag hoppas att de går igenom, Då ska vi åka och unna oss något riktigt lyxigt. Bara jag och karln :)

Men nu ska jag sluta drömma och dra mig tillbaka till verkligheten!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: