Tillbaka

Hej på er!

Nu har jag "vilat klart". Helgen blev kort men ändå helt okej!
Åkte upp och fikade hos mamma & pappa innan vi åkte hemöver. Regn och allmänt tråkigt väder var det hela lördagen. Det till och med snöade här uppe, och det la sig på backen. Är det nu man ska få sommarkänslor? Hrfm.

Vi började iallafall att riva garaget i lördags. Kom ganska långt men var tvungen att ge upp då vi inte visste hur mycket vi vågade ta innan huset skulle rasa som ett korthus över oss. Ska be lite snällt om hjälp någon dag så vi kan få bort de där rucklet. Det är minsann inte så lätt att vara en karl och en tjej när det handlar om ett helt garage. Nog att jag är stark ( ;p ), men inte såå jäkla stark så jag orkar hålla upp skiten om de skulle rasa :p

Åkte lite bil på lördagskvällen. Runt runt runt.. De där börjar bli tråkigt! Man har nog blivit för gammal.. Man tyckte att det var roligt precis när man tagit körkort. Men nu har jag ju snart haft det i 3 år, så nog är jag less på att köra bil minsann!
Träffade Sofia en sväng på natten. Satt och pratade lite strunt med henne en stund innan vi åkte hem till sängen.

Tog en rejäl sovmorgon igår. Kvart i tolv undrade älsklingen varför jag satt upp i sängen. Haallå, klockan är mycket!? Upp och hoppa. Ut på gården och började fixa.. Känns som att det aldrig tar slut! Någon dag måste jag ta mig tid och fixa inne... Det ser ut som världens kaos!!
Åkte runt och tittade på massa hus igårkväll.. Det är många man vill ha, och nu har jag hittat ett nytt drömhus som jag kan tänka mig :) Får se hur det blir i framtiden.

Men nu ni.. Nu ska jag ta och jobba lite!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: