snubbeltråd under fötterna

Hej på er!

Ooooj, Ooj, Oj! Äntligen kan jag sätta mig ner och vila benen i några sekunder. Har sprungit som en galning fram och tillbaka här hela eftermiddagen. Telefonen har ringt samtidigt som man ska försöka passa upp kunderna och samtidigt som de så ska jag försöka se till så att allting finns hemma. Gosh! Virrig i huvudet är precis vad jag är nu. Benen har gått på högvarv varje sekund sen klockan 14, och innan dess från kl. 09 i morse.

Längtar tills jag får stänga för dagen. "Bara" 1½ timme kvar. Men då är dagen inte riktigt slut heller. Ska åka iväg med massa bilar som älsklingen lagat åt kunder. Så vi får väl se när min dag är slut! Kommer somna som en stock... Hinner väl knappt lägga huvudet på kudden förrän jag sover. Huvudsaken är väl att jag inte lägger huvudet på ratten och somnar där.. De slutar nog inte så bra tror jag!

Nej nu ni, nu ska jag sluka i mig en kall Loka och sedan fortsätta springa!

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Haha, vem vet, jag kanske hade garvat åt dig ;)



ja gör det :D Det är ju liksom sommar nu :D

2011-05-19, 22:26:06 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: