Sju veckor

Hej på er alla söta!

Hoppas att ni inte har regnat bort i de här otroligt härliga vädret! Urgh.. Sitter och funderar på när sommaren ska ta och ta över de här skitvädret..
Jobbar idag och i morgon, sen får vi se vad helgen har att bjuda på! Ska nog försöka ta mig in till stan på söndag och hälsa på lite folk. Var så länge sen jag träffade allihopa! Lill-prinsessan mfl. Men om jag inte lyckas i helgen så ska jag försöka att lyckas med de så snart som möjligt!

Nästa helg blir det kanske Stockholm för min del. Har inte riktigt funderat klart än! Annars vet jag inte vad som händer.
Men den här helgen blir det ev. en sväng till Solle på cruisingen.. Kan ju va kul att få se lite folk! Träffar ju inte speciellt många på veckorna då man bara jobbar...

Nej ni.. Lunchen börjar lida mot sitt slut! Dags att ta tag i allvaret

Räknar ner veckorna till semestern! SJU VECKOR!!!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: