Sämst dag

Hej och godmorgon!

Har precis klivit ur sängen och slagit på kaffebryggaren! En kopp eller två får det minsann bli innan jag gör någonting annat. Ska åka upp till mormor & morfar idag eftersom mormor fyllde år igår! Lite presenter och en tårta blir hon nog glad utav ;) Har inte träffat henne på flera månader trots att jag jobbar i samma by. Fy skam! Men nu idag ska jag passa på. Och efter de så åker jag nog upp till mamma & pappa för att hämta hem min cykel. Äntligen kan jag börja cykla :)

Får se om vi kanske åker till stan senare idag och kikar lite. Var ju där igår också men då blev det ingenting annat än sjukhuset!

Nä nu ska jag dra på mig lite kläder och sen åka!

Ha en bra dag
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: