Pjuuuu

Hej och go'kväll på er alla!

Nu har vi kommit in efter att ha varit ute enda sen vi kom hem. Gick in och bytte om när jag kom hem från jobbet och sen dess har vi varit ute. Åt till och med middag ute. Grillade korv ;)

Har lagt ner stoplarna i backen nu.. De där som kantar av gruset och gräset. Så nu är ju de klart (nästan). Lite finslip ska väl göras :)
I morgon ska jag sova lääänge.. Sen får vi se vad som händer. Ska nog fixa i ordning mina fönster som jag ska göra speglar av framöver. De kommer bli superfint tror jag! Saknar en spegel i hallen..

Jaha, Nehe, man kanske ska ta med sig gubben till sängen och slå på skilda världar? :) Jaa de låter som en bra idé tycker jag. Tänk att jag fick han till att tycka att de där va bra ;) Jag ska nog få fler att göra de. Till exempel JONNA.. haha..

Nä men godnatt på er gott folk. Sov så gott så hörs vi kanske i morgon, om jag hinner blogga nått :) Ska fråga Jessica om jag får åka hem till henne i morgon också. Rida rida rida :)

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Det går bra det =)

Okej , du får berätta dina iddeer idag då =)

2011-05-04, 08:09:01 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: