Om allting vore på topp

Hej på er!

Jaa, tänk om livet alltid kunde vara på topp. Undra hur man skulle må då egentligen?
Känns inte vara på något vidare humör idag.. Vill helst av allt bara ligga hemma med huvudet i kudden och gråta. Eller jaa, jag vill väl inte göra de. Men humöret säger de!

Känner mig helt tom på ord, tom på lust och tom på....ALLT!

Imorgon har tandläkaren bestämt sig för att ta en titt i min mun. Håller tummar och tår för att det ser fint ut! Men jag har ju nästan alltid haft fina tänder. Men nu när man väl får börja betala miljoner för ett besök, så önskar man att det är finfint.. 500 spänn för en titt på tänderna.. Jo hej! Jag kan lika gärna se mig själv i spegeln och konstatera att det inte är något fel :) Och det är minsann gratis!

Vädret säger ju sitt idag.. Blåsigt och regnigt! Vart tog solen vägen? I don't know.. Inte här iallafall, och den lär knappast komma hit på mååånga dagar!

Nej ni.. Nu ska jag luncha klart och sen fortsätta jobba!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: