Nu kör vi!

Hej på er!

Nu är helgen slut för den här gången! Solen skiner i vanlig ordning, allt bara för att jag jobbar.
Min enda lediga dag (igår) så var det tvunget till att regna!

Har haft en helt okej helg. Jobbade till 13:30 i lördag och sen stack vi iväg hem. Bjussade M & T på middag, sen stack vi ut och vaxade bilen då vi kom på att vi skulle åka till Sollefteå på cruising.
Kom fram runt 19 -tiden, gick runt och tittade lite, träffade min kära kusin Carro som jag inte träffat på evigheter. Började frysa ganska snabbt då jag mitt klantarsle inte hade tagit på mig några riktiga kläder. Satte oss i bilen en stund för att få upp värmen men blev mest kvar där hela kvällen förutom några småsvängar utanför. Träffade massa andra härliga människor, både fulla och nyktra. Men alla va lika gó för de :)

Veckan bjuder på jobb Mån - Ons, sen är det en ledig dag innan jag ska jobba en sista dag före långhelg! Suuuuper. Lite frustrerande att jag inte fick vara ledig en enda dag, trots att jag var ute i god tid med en ansökan! SUCK!!!
Kan hända att vi drar oss neröver på fredag efter jobbet, annars blir vi hemma och går på H's 25 årskalas :) Ole Dole Doff, kinke lane koff! Hmmmmm, vilket väljer man :) Det återstår att se.

Men nu ska jag ta tummen ur arslet och börja jobba om några minuter!

 

/ Jennifer

Postat av: Helena

Ni ska komma till mig. Vad har storstan som inte jag har?? ;-)

2011-06-01, 09:37:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: