Nån dag

Hej på er!

Tisdag, äntligen! Detta innebär ju att jag är ledig i morgon. Ska ta mig en undebar sovmorgon till att börja med. Sen ska jag packa in mig i bilen och åka hem till Malin för att ÄNTLIIIIGEN få träffa henne och pärlan :) Ska bli så roligt! Det blir så sällan nuförtiden så man blir ju hyper när man väl får träffas :)

I natt sov vi hos mamma & pappa och skönt var väl de. Fick sova lite längre iallafall. Älsklingen åkte till stan för att serva firmabilen och jag promenixade till jobbet. På lunchen får det nog bli en promenad åt något håll. Blir lite tajt om jag ska ta mig hem till mamma och pappa. Hinner bara dit så måste jag vända.

Älsk har fått hem sin nya leksak, så nu är man ju inte lika poppis och rolig längre! Nu är det bara den nya skopan som är rolig. Man får klämma, känna, vicka och vrida. Jag är väl bara som en gammal sko nu om man jämför med den där. Gammal och utsliten men ändå rätt skön! haha, kan misstolkas.. men nu menar jag inte så!

Själv tyckte jag att den där skopan var världens mest skrämmande grej. Såg ljuset i ögonvrån när grävaren faktiskt (enligt mig) höll på att tippa!! Skrek på S att han skulle hjälpa mig.. Sen kom tårarna! Dom bara sprutade rakt ut.. Jag trodde jag skulle tippa rakt ner i gruset! Älsklingen fick trösta mig och försöka förklara för mig att den inte kunde tippa.. Men de va faktiskt nära! Den stod bara på ett band.. Skräckupplevelse :(

Ikväll får vi se vad som händer.. Funderade på att åka till dollar, men vi skippar de då det blir så ont om tid. Jag slutar inte förrän 17:30 och dollar stänger 19.

Jaa, nu har jag väl inte så mycket mer att berätta! Ska ta min städkäpp och gå.

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Haha jag hade vela sätt dig i den grävarn alltså! Jag döööör! :P



Men hörru, hörde du nå mer om hästen? Hon skulle väl ringa dig den 14 eller nåt sånt va? :S

2011-05-18, 14:34:39 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: