Många järn i elden

Ojojoj, det är så mycket som jag skulle vilja hinna med den här sommaren. Men det kommer ju vara i princip helt omöjligt att göra ens hälften av allt!

Det är så mycket som jag vill förnya.. Jag har aldrig klarat av att "äga samma sak" i en längre tid. Vill alltid byta ut mot någonting nytt! Lite fräschare :) Nu pratar jag ju givetvis inte om människor, så som vänner, pojkvän och sånt. haha.. Men grejer! Design, inredning.. allt!

Hade velat åka utomland i sommar också. Har sagt såhär varje sommar sen jag var utomlands sist! Men det blir ju såklart inte av den här sommaren heller. Förra sommaren skulle jag och Marina åka, men då kunde inte hon vara ledig när jag var ledig. Och den här sommaren finns det inte en sekund över till en vecka på utlandet!
Nästa sommar kanske? :) Jag ska minsann spara pengar.

Jaha och annars då? Trött som få, men ändå ganska pigg.. Ska försöka få med mig gubben ut på en promenad ikväll. Måste ju verkligen ut och få lite friskluft!

Men för att allt ska funka som det ska nu så måste jag ta mig en kopp med kaffe :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: