Kommer sakta

Godmorgon på er!

Har hunnit landa på jobbet.. Funderar på att dricka lite kaffe innan jag ska börja med allting! Känns som att de kan bli mycket idag. Men man vet aldrig! Lika bäst att ladda upp med lite koffein ;)

Blev på bättre humör senare på kvällen.. Kände mig fortfarande inte helt på topp! Men var tvungen att göra mitt bästa. Var ute med "lillebror" och övningskörde. Inte min lillebror. Stefans. Tittade runt efter några hus. Vill ju så gärna ha ett större :) skulle väl inte sitta helt fel. Men vi får helt enkelt vänta med de ett tag..

Kröp ner i sängen och hade de mysit framför skilda världar en stund. Det var väl ungefär mysigt tills älskling började snarka och levde rövare! haha.

Jahopp.. Idag är det sista arbetsdagen för den här veckan. Försöker planera in vad vi ska hitta på, men de verkar inte gå så bra. I morgon kommer dom och ska mäta ut för att kunna göra en ritning till vårat garage. sen kanske vi sticker iväg på lite äventyr :)

Men nu... Jobb!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: