Komiskt!!

Hej på er!

Tandläkaren åt inte upp mig, och jag behövde inte gråta! Hade superfina tänder.. Inga fel alls :) Eller ja, en liten skada på en kindtand som hon var tvungen att skydda lite. Men inga hål och inge äckelpäckel tandsten eller nått.

Besöket gick fort och efter de brummade jag hem till Krångede för att hämta min andra säsong av skilda världar som hade kommit med posten. Packade med lite räkningar och annat smått & gott som jag ska fixa innan helgen. Hängde med svärmor en stund innan jag pallrade mig tillbaka till B-vattnet.

Eftersom att älsklingens stora önskan var att få fiska igår så gav vi oss ut på en tur. Inte en enda fisk! Taskigt väder kanske.. Eller en flickvän som pratar för mycket? ;) Jag vet inte.
Kom hem och duschade mig varm innan sängen kallade.. Skilda världar för hela slanten tills vi slocknade!
Kunde faaa-aan inte somna heller.. 35 grader var det i stugan! Lagomt varmt? :)


Nej ni..Nu kallar arbetet tillbaka efter lunchen! Vi hörs :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: