Klima-kossa

Hej på er alla!

Jaa, Klima-Kossa?! De är ungefär så jag känner mig idag.. Jag riktigt kokar! Har aldrig varit med om något liknande. Nog för att det inte är klimakteriet, men man kan ju börja på undra hur de känns den dagen man kommer in i de :P
Vet inte vad det är som spökar i kroppen just nu. Är helt slut trots en bra natts sömn, mår illa titt som tätt och magknip som drar enda bak i ryggen på mig! Ge tillbaka mitt riktiga liv. Ska försöka ta mig ut på cykeln ikväll så jag får motionerna lite och bli pigg! Man kan ju inte gå runt som en zoombie hela dagarna!

Jobbar i morgon och på lördag, sen är jag ledig igen. Fast egentligen så har jag ju inte varit annat än ledig den här veckan. Både i tisdags och i onsdag var jag hemma från jobbet.

Nååja.. Nu ska jag göra någon nytta så får vi se vad som händer senare ikväll!

/ Jennifer
Postat av: Evelina

Gör ett grav-test, sådär mådde jag i början av min graviditet ;)

2011-05-12, 16:13:57 - URL: http://annasofiaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: