Kan dom bara försvinna?

Hej på er!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Känner mig som ett vrak efter den här veckan! Trots att jag har haft mitt allra bästa humör utåt, så har jag ändå inte varit mig själv inom mig.
Önskar att allting bara kunde försvinna och att allting sedan blev bra! Vill vakna upp ur de som jag kallar för mardröm.
Att gå runt som ett vrak hela dagarna och bara tänka på en sak, och sedan vakna flera gånger per natt av oro! JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!

Ikväll ska jag nog ta det lugnt. Bara vara! Känner inte för någonting annat. Känner helst bara för att dra på mig "springskorna", plugga i lurarna i öronen och sen springa rakt ut i skogen. Stanna upp och skrika rakt ut!

Förlåt.. Återkommer när jag är på bättre humör.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: