Jag är och har

  • Jag har insett att min senaste kyss: Var i morse och jag vill redan ha en ny ;)
  • Jag har insett att: Vi har tusen saker att göra hemma....
  • Jag har lärt mig: Att inte ta skit från andra.
    Jag lyssnar på: Mamma
  • Jag pratar: inte speciellt mycket.
  • Jag tycker om: min familj, mina vänner och min pojkvän!
  • Jag avskyr när folk: LJUGER!!!! Undanhåller, sviker, ljuger.. Allt som bara är värdelöst!
  • Min bästa vän är: Alla mina vänner är lika bra! Men jag tror nog att Malin & Diana är dom som känner mig bäst.
    Min första bästa vän heter: Jeanette
  • Kärlek är: underbart
  • Bästa tiden i mitt liv var: När jag blev moster! :)
  • Om jag fick göra en sak i hela världen: Får jag välja vilken gård jag vill? :)
  • När jag borstar tänderna: så kollar jag mig i spegeln
  • När jag lagar mat: Så kollar Stefan på :p
  • Jag tänder på: huumm..
    Jag är rädd för: Spindlar, ormar, kossor, döden och höjder.
  • Den värsta känslan är: Att bli sviken och lurad.
  • Den bästa känslan är: Kärlek från alla håll & kanter.
  • Jag är bäst på: att sura
  • Jag är sämst på: att ljuga
  • Jag kommer alltid vara: som jag är
  • Det finaste som finns är: Lyckan genom livet
  • I sommar: Ska jag jobba och ha semester.
  • Sist jag verkligen grät var: I lördags tror jag.
  • Jag kan: Allt om man frågar mig själv ;)
  • Jag kan inte: Vara långsur
  • När jag vill tänka går jag: ut.
  • Min mobiltelefon är: En sak som är bra att ha.
  • När jag vaknar på morgonen: Funderar jag alltid på att ta egen bil till jobbet så jag får sovmorgon :p
  • Innan jag går och lägger mig: Så kollar jag på tv.
  • Just nu tänker jag på: Vad vi ska göra ikväll. Men de vet jag ju redan.
  • Bebisar är: de finaste som finns! Jag älskar bebisar :)
  • Idag har jag: Va tror ni? Solen skiner ute, vart är jag då? - Jo på jobbet!
  • Ikväll ska jag: hålla på hemma, få besök utav Jessica & Linda och sen sova.
  • Imorgon kommer jag: Att åka till stan och besöka sjukhuset.
  • Jag vill verkligen: Ha en katt, ha en häst, flytta till ett större hus, åka utomlands, ha mycket pengar. Vill ni veta mer?

    / Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: